„Kokybiška ir natūrali kosmetika Jūsų grožiui pabrėžti – kasdieniam spindesiui ir ypatingoms progoms.“

Pristatymas ir grąžinimas

Sveiki atvykę į Grožio bankas plius! Žemiau pateikiame visą informaciją apie prekių pristatymą, atsiėmimą ir grąžinimo sąlygas.

Pristatymas Lietuvoje

  • Prekes siunčiame tik Lietuvos teritorijoje.

  • Šiuo metu siuntimas vykdomas per Omniva paštomatus arba atsiimant prekes vietoje – Vilniuje, Girulių g. 5.

  • Prekių išsiuntimas vyksta po apmokėjimo gavimo (kai išrašyta sąskaita faktūra ir gautas mokėjimas).

  • Kadangi dalis produktų užsakomi individualiai, pristatymo terminas gali skirtis priklausomai nuo tiekimo situacijos. Jei prekės nėra sandėlyje, mes informuosime apie galimą laukimo laiką.

  • Apie užsakymo būseną visada informuojame el. paštu arba telefonu.

Apmokėjimas

  • Internetu galima pateikti užsakymą, tačiau apmokėjimas atliekamas tik po konsultacijos ir sąskaitos išrašymo.

  • Atsiskaityti galima:

    • grynaisiais arba kortele atsiimant vietoje;

    • bankiniu pavedimu pagal pateiktą sąskaitą faktūrą.

  • Prekės rezervuojamos tik po užsakymo patvirtinimo.

Atsiėmimas vietoje

  • Užsakytas prekes galima atsiimti Grožio bankas plius vietoje:
    Jakšto g. 8, Vilnius.

  • Atsiimant prekes galima atsiskaityti grynaisiais arba banko kortele.

  • Prašome prieš atvykstant susisiekti, kad patvirtintume, jog užsakymas jau paruoštas.

Grąžinimas ir keitimas

  • Vadovaujamės Lietuvos Respublikos įstatymais dėl grožio ir kosmetikos produktų grąžinimo.

  • Dėl higienos ir saugumo priežasčių kosmetikos, parfumerijos ir higienos prekės nėra grąžinamos ar keičiamos, išskyrus atvejus, kai prekė yra:

    • sugadinta transportavimo metu,

    • gauta neteisinga,

    • turi gamybos broką.

  • Tokiu atveju prašome per 2 darbo dienas nuo gavimo susisiekti su mumis el. paštu ar telefonu.

  • Gavę informaciją, pasiūlysime sprendimą – prekės keitimą, taisymą ar kompensaciją.

Pristatymo terminai (orientaciniai)

  • Prekės, esančios sandėlyje – išsiunčiamos per 1–3 darbo dienas po apmokėjimo.

  • Prekės, kurių reikia palaukti – apie 5–10 darbo dienų, priklausomai nuo tiekėjo.

  • Jei pristatymas vėluoja, mes visada informuojame klientą individualiai.

Kilus klausimams

Susisiekite su mumis:
MB „Grožio bankas plius“
📍 Jakšto g. 8, Vilnius
📧 grozis@groziobankas.lt
📞 +370 620 15551